Charakteristika učitelského pracovištěUčitelské pracoviště musí zajišťovat celou řadu funkcí. Od obyčejného místa, na kterém je možno jen psát, až po složité funkce vyplývající z potřeby řízení výuky a především jako základna pro provádění - výklad látky. V současnosti, díky tomu, že výuka se stává stále více digitální, je k dispozici mnoho různých elektronických pomůcek, je vybavení každého pracoviště nejen rozsáhlejší, ale i složitější. |
|
Učitelská pracoviště pro odborné učebny (F, CH, kombinované F-CH, multifunční, biologie)Učitelská pracoviště pro odborné učebny obsahují většinou
demonstrační pracovní část, mycí část a přídavné moduly. Mohou se tak na nich provádět různé
pokusy a zároveň pracovat u přídavného modulu např. s AV a IT technikou apod. |
|
Učitelská pracoviště pro multimediální učebny, jazykové, počítačové, posluchárny)Učitelské pracoviště pro učebny, kde se pracuje s technikou (jazykovou, AV,ICT apod.) vyrábíme různé typy pracovišť. Pracoviště jsou řešena tak, aby veškerá technika v nich byla zapojena a uzavřena. Z pracoviště se mouhou centrálně ovládat veškerá technická zařízení v učebně vč. zatemnění, plátna apod. |
|
Učitelská pracoviště
|
|
Co vše může obsahovat učitelské pracoviště? |
Učitelská pracoviště v učebnách pro: |